ingerincuracao.reismee.nl

Hallo Curacao!

Hallo allemaal,


Hierbij mijn eerste reisverslag vanaf het mooie Curacao!

Na de afgelopen weken nog met een hoop mensen een momentje te hebben doorgebracht, was vanochtend het moment daar! Na "afscheid" te hebben genomen van mijn broers en aanhang gingen we op naar Schiphol. Daar stonden Mark en Marit om mij uit te zwaaien, wat een verrassing! Gezellig nog even gekletst en toen bagage ingecheckt, via de self-check in dan praat het scherm tegen je, vond het futuristisch maar ook wel onpersoonlijk! Ik miste een beetje het "Goedemorgen, mag ik uw paspoort en boarding pass?"

Ik had in eerste instantie met een van de Duitse interns die dezelfde vlucht had als mij afgesproken, maar het bleek dat we al veel eerder moesten boarden dus dat ging niet. Ondanks dat ze op dezelfde vlucht zat heb ik haar pas in Hato (op Curacao, luchthaven) gezien haha Verder prima vlucht gehad met KLM! Op de luchthaven van Curacao ging alles rustig aan, ook wel begrijpelijk hoor met die warmte :P Is net een grote terrasheater hier buiten! We werden opgehaald door Tim (ook intern) en later bleek Lianne (het meisje dat reed) ook intern te zijn. Gelijk toen we wegreden zei ze dat we op moesten letten want wij moesten morgen met de auto een intern van het vliegveld halen. Eeeeh okee.. Ik was nog even de eerste indrukken aan het verwerken (A) haha Oja het was een bijzondere auto, als je bij de voorstoelen de knopjes naar beneden drukte om de deuren te sluiten en dan weer omhoog deed, dan kon je pas de auto starten. In de auto stond er van die "hood" muziek aan, jaja we kwamen helemaal in de sfeer! Tijdens het glazig naar buiten staren en ook nog beetje half opletten werd er gemeld dat we even bij de supermarkt gingen stoppen zodat we boodschappen konden halen voor de rest van de week. 2 tellen later stopten we daar, ik had echt zoiets van eeeeh oke boodschappen wat heb ik in godsnaam nodig :P Maar goed, uiteindelijk kwamen we toch met eea naar buiten. Hier worden je boodschappen in de tas ingepakt en naar je auto gedragen, hele bijzondere ervaring haha Allemaal jongens tegen de 20 die een centje bijverdienen door boodschcappen in te pakken en te dragen. Voordat we de supermarkt ingingen zei Lianne (intern) trouwens van dat Lisa haar laptop niet in de auto moest laten liggen, want dan was hij weg ook al gingen we kort. De koffer van Lisa lag ook op de achterbank, ze zei dat er maar iemand bij de auto moest blijven omdat de koffer anders ook weg was. Ik stond er wel even van te kijken dat ze zo "hebberig" zijn hier!


Na de supermarkt gingen we nog was ophalen voor het CDTC, dat blijkt een taak van de interns te zijn. Met een auto volgeladen kwamen we uiteindelijk op bestemming aan. De boot waar alle appartementen in zitten is groter dan dat ik dacht! Er zitten zo'n 12 appartementen in. I'm the lucky bastard met het appartementje aan de kant van de zeeleeuwen en met een eigen badkamer! Heerlijk :) De andere interns zijn gezellig! Zit nu met 1 Nederlandse en nog 6 Duitsers. Vanmiddag even gekletst en toen beetje gesetteld in mn kamer, Tim en Lianne gingen ondertussen snorkelen. Met etenstijd even met zijn allen bij elkaar gezeten en met iedereen even gekletst. Echt bizar, toen ik hier aankwam zag ik gelijk de zeeleeuwen die grenzen aan ons terras en er kropen leguanen over de grond. Zoo mooi, daar hou ik wel van!! VAnavond hadden we livemuziek, dat is van het tentje hier vlakbij. Werd net "Ik heb een tuintje in mn hart" gezongen, nou dan waan je je toch helemaal in Curacao? ;) Nu nog snel even verslag typen want val echt om haha Leve de jetlag! Al heeft je advies wel gewerkt Marit ;)


Morgenochtend gaan we met alle interns ontbijten op het strand bij de Jan Thiel baai en dus nog een intern naar het vliegtuig brengen en een ophalen! Wordt weer een lekker dagje dus :) Ik heb vernomen dat het maandag crazy monday wordt, dan vallen alle therapiesessies precies vlak na elkaar en krijg je geen tijd om ff snel wat te eten en is het suepr druk, naja we zullen zien!


Bon noche en tot snel!! (Oja misschien nog goed om te weten, het is hier nu 6 uur vroeger dan in NL!)

Liefs, Inger


Ps er staat dat het verslag is gepost in Aruba maar ik zit op Curacao!! Alleen kent deze website (heel bijzonder) Curacao niet....

Reacties

Reacties

Kim

Net begonnen en nu al een hoop meegemaakt! Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en dat je een top kamer hebt! Is wat anders dan die rivier ;) Geniet ervan en heel veel succes!

Xxx Kim

PS het kaartje uit Tunesie is onderweg, ben benieuwd of ie aankomt :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!