ingerincuracao.reismee.nl

Week 4

Hallo allemaal,

Zoals jullie merken heb ik het druk, het laatste verhaal is alweer even geleden! De tijd vliegt en heb amper tijd om wat te posten. Maar bij deze een samenvatting van week 4 ;)

Week 4 had zowel leuke als minder leuke dingen! Het siblingsprogram was leuk om te doen maar de kids luisterden niet echt dus was stiekem wel aftellen naar de laatste dagen! En de laatste 2 dagen luisterden ze echt super, zo zie je maar weer hahaha Het kind dat ik had in de 2e sessie toonde super vooruitgang naarmate de week vorderde, echt gaaf om te zien!! Elke sessie zag je bijna wel vooruitgang bij hem. Die week mochten we ook een dolphin show in de kleine pool bijwonen, deze wordt normaal in de grote pool van de Dolphin Academy gegeven maar er waren nu niet zoveel mensen. Een van de dolfijntrainers nodigde mij en Bregje uit om vlakbij te zitten, was supergaaf!! Hebben echt zitten genieten :) Hij nam ons daarna nog mee om te snorkelen bij het reef, maar het bleek super gevaarlijk ondanks hij zei dat het veilig was en zijn er gelukkig nog heel vanaf gekomen. De dag erna was het bijna windstil, zijn toen naar het reef geweest zonder hem en was echt zo onwijs mooi!

Op woensdag die week was er een oude intern die een SeaLion Encounter had (die krijg je aan einde internship als je pannenkoeken bakt) en die vroeg of ik meewilde om fotos te maken zodat ze een herinnering zou hebben. Ben met haar meegegaan en toen we daar aankwamen, zeiden ze wil je niet te water? We hebben een plekje over! Nou dat laat ik me natuurlijk niet 2x zeggen dat begrijp je wel!!! Was heel speciaal om met zo'n dier in het water te zijn, en was heel anders dan met een dolfijn! Dolfijnen zijn wat sensitiever en de zeeleeuwen zijn wat lomper, maar ook de huid voelt heel anders. De foto's hebben jullie waarschijnlijk al gezien, die stonden al op mn site! Verder hebben we nog veel leuke dingen gedaan die week, zoals poffertjes eten, churros eten, super zonsondergang gezien, Tim's night (Tim eet vaak bamischijf en kaassoufle als avondeten en dat wilden wij ook wel een keertje proberen, dus hij ging een avond voor ons koken! We hebben genoten, was heerlijk!!). Verder nog afscheidsdrankje gedaan met oude intern omdat ze wegging, heerlijke mangojuice genomen bij de Hemingway hier vlakbij.

Halverwege die week kreeg ik onwijs last van mn rug en nek, deed echt superzeer. Uiteindelijk aan een van de fysios gevraagd of ze ernaar wilden kijken, de fysio zei overstrekt oid, maar is de spier waar ik al paar jaar last van heb. Einde die week ook nog migraine en koorts dus 2 dagen te bed gelegen. In het weekend nog wel meegeweest naar de swim van Mariksa en een kus van Kanoa (therapiedolfijn) gehad, super speciaal!! Kanoa is mijn favoriete dolfijn, hij is heel energiek en sensitief, en maakt altijd geluidjes bij de kinderen. Verder in dat weekend nog een dolphin swim gehad met de andere interns (make up), supergaaf!! Had gevraagd of de photo crew van de academy fotos wilde maken als wij pannenkoeken voor ze zouden maken. Zo gezegd zo gedaan! Hele gave ervaring en ook bijzonder omdat we nu met zijn 6en te water lagen. Maar ook erg mooie fotos wat natuurlijk een mooie herinnering is!

Zaterdagavond heeft de rest nog de Christoffelberg beklommen bij maanlicht, ik paste want was nog niet helemaal fit. Die avond zijn mijn ouders aangekomen op Curacao en ben ik wat met ze gaan eten bij de Mexicaan hier vlakbij. Was superleuk dat ze er waren en hebben lekker gekletst. Ze waren wel moe van de vlucht en indrukken dus zijn weer bijtijds naar huis gegaan. Ze zaten hier op 20 min vandaan in een appartement. Die zondag ben ik met mn ouders op stap geweest, omdat we die week erna 16 kinderen zouden hebben (wat het maximale is) en dit dus de enige daytime was die ik met ze door kon brengen. Zijn even naar hun appartement geweest en heb daar heerlijk even in de hangmat gelegen. Daarna zijn we op weg gegaan om flamingos te spotten, supergaaf om die in het echt te zien!! Konden super dicht bij komen, erg mooie dieren. Daarna nog naar een mooi strand geweest en daar even gesnorkeld met mam! Op de terugweg nog gezellig uit eten geweest met zn 3en. Was leuk maar wel raar om je ouders hier te hebben! Zit hier natuurlijk al aantal weken met huisgenoten en dergelijke en dan zijn je ouders er opeens. Maar wel supergezellig!

Moet nu snel weer te werk, dus de andere weken volgen snel!


Liefs Inger

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!